title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Friday, March 2, 2012

untitled

yea, tomorrow AE test 1. Today? Programming test 1.
Kinda worry bout myself, honestly and seriously. For this programming test, I have just spent not more than 5 hours on it. isn't because I have no time, is just that I just simply go through it and go to bed. Intend to wake in the morning and revise again before school but then? babi i x boleh bangun >< ishhh. Answers were much more different from others. and yea, it's all my fault and i deserve it if i got a suck result. MakKahYan! it's time to be serious in your academy. half a sem had gone.

_______________________________________________

唉  看到有位朋友的status最近都是emo emo的   搞得我看了也真的很不開心  只想跟你說   女孩  輸了愛情不要緊,別把尊嚴也輸了   記住吧    人往往就是不懂得珍惜眼前的一切  等到失去了才知道那人事物對你是多麼的重要   因為有得失我們才會長大   所以   就當這是上了一堂寶貴的課吧  而每當你想起他 心在隱隱作痛時  那就是你在復習咯:))))   所以複習得越多   犯同樣錯誤的機率就越少   不要沮喪   現在為他留的一滴淚  會換成未來的100個微笑   加油   支持你

______________________________________________

傻婆tanting知道我最近發顛  心情時好時壞  昨天既然spam我wall   傻婆  今早看了真的有感動  有開心  哈哈   謝謝你啦  愛你  肥婆! XP   可是如果你能陪我跟我一起努力減肥的話 我會更開心更愛你   XDDD  對   我就是一個容易滿足的人   怎樣  ><