title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Monday, March 19, 2012

容他凭他随他尽他让他由他任他帮他

我问佛:“说我,羞我,辱我,骂我,侮我,欺我,骗我,害我,我将何以处之?”
佛曰:“容他,凭他,随他,尽他,让他,由他,任他,帮他,再过几年看他。”
人生难免要受些委屈和伤害,以其耿耿于怀郁郁寡欢,倒不如坦坦荡荡泰然处之
只有经受狂风暴雨的洗礼,才能练就波澜不惊的淡定。



just when Im about to post about the anger of mine today and yesterday, i saw this quote in facebook. Yea, just think in another way. Don't be calculative to others. Then everyone will be fine and happy :))))  Sorry, about my low-EQ ><

but still i want to say that, if you feel that you need not my help or my advice or comment, then don't ask for it.  without feeling thankful of my doing, its really okay. friend doesn't need "thank you",really. but at least, not that face. i feel offended.


true friends are those who be with you when you need help, even a tiny small thingy problem it is. and yea, i knew whose my true friend :)

woyaochangkkkkkkkkk!!!