title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Wednesday, March 21, 2012

prepareforexam!

I felt the pressure. I felt the nervous. Im scare of it.

trimester5? NOOOO! I will not allow this to happen to me! MAKKAHYAN, you would be definitely proceed to your degree smoothly and successfully! 28th May 2012, see you at Setapak campus! ;)


yea, I care. really. I don't know what the hell is happening to me><  or maybe i should say, I'm perasan. That's all:)) like i said, many things can be seen through tiny little small thing. and, yea..Im sensitive to it.


【對不起】【沒關係】   並不是禮貌上的來往  每一句對不起  不一定會換來沒關係
甚至不是每一件錯事都需要一個對不起   只要有悔改   對不起只是助詞  相反  有對不起沒悔改  那也只是一句可有可無的屁話   心   一顆真正的心   說易不易說難不難   要的就那麼簡單且困難