title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Saturday, July 3, 2010

my long n curly hair

had a hair cut, damn!
really short.. well, friends around me should know Im really happy because finally my hair till this length.. and it's the first time i keep it long till this length. Used almost 2 years time.. since my hair till certain length damn difficult to long..finally, the length is over and finally it's long now..

BUT!!! now, just 10mins, the idiot aunty cut it short. just a little bit over my shoulder. i said, not too short!!

我哭,不是因为不美还是什么,是我真的很不舍得。难道你们就不明白吗?
我真的很难才留到这个长度,而且,我已经跟那人说短一点点就够了,毕竟很多。结果?! 现在又要等2年吗 ?都什么叫有感情吗? 一看到镜子,眼泪就一直流。我知道,眼泪不能换回我的头发,可是,你们就不能就让我哭下吗?没有要你们安慰还是什么。你们不了解不明白不要紧,不要来骂好吗?