title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Thursday, April 30, 2009

boy vs girl

HAIZ..

nowadays guys... REALLY BAD !!!

langsung tak GENTLE !

this morning, many "gentleman" act so "gentle" lorr.. idiot a..
just cut off larr..失败!
haiz...
hate this kind of "gentleman".
if my boy act so a.. GOODBYE !

like what i mentioned in my others article before.
现代的女生都在进步当中,可惜的是,男生却在原地踏步。
maybe this is one of the factor of so many bisexual nowadays.
haiz..

男生们,摆脱你们有男子气概一些好吗?
要的不是你们在女孩或朋友面前耍帅!
摆脱!
看到女性朋友拿着很多东西,就算她应付的来,也去帮她好吗?
现在的男生只会对自己喜欢的人这样。像什么啊?
这样不是疼她,而是讨好她。

NEXT

yesterday, bi class.
teacher asked us.. what quality u demand in a boy/girl.
my conclusion about this "experiment" is..
all boys answer about this question is...
demand physical beauty like beautiful and even got a guy say BIG !
but
girl's answer is always demand about inner beauty like honest,caring...

this is the differences between boys and girls.
我看过一句话,
是这样的;
男生。是为性而爱。
女生。是 为爱而性。

geram,
KY . yan