title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Tuesday, June 11, 2013

Likes

Sometime, a Like in Facebook from you is better than a thousand Likes from others. But... You NEVER do it volunteer.

Seeing a Like of yours on her picture, indeed make me feel like, that is what you want. I'm not your type. LOL.

Smile :)