title

人生就是要有酸甜苦辣才是人生。 這是我的空間,唯我獨有。 我不會說好話讓人開懷,這裡我只做我自己,說我要說的,只說我專用的ky語言,聽不慣不愛聽隨你便,請勿對號入座。因為這是我的世界,我的生活!

Friday, June 28, 2013

I gonna live my own life!


Eye-lined my tiny eyes by Frean :D  LOL!
I should have colour my 20 years old life. Don't get regret of not doing silly and crazy thing in these ages.
Life is not just about results and goals. Sometimes, what really matter is the journey. :)